.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح فاضلاب شهری در سوادکوه متوقف شد

رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه به راکد بودن طرح فاضلاب شهری در سوادکوه اشاره کرد و گفت: در صورت اجرایی شدن این طرح، شاهد توقف رانش زمین و رفع مشکلات زیست محیطی بودیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس اعضای کارگروه سیاسی اجتماعی سوادکوه صبح امروز با امام جمعه زیراب در سوادکوه دیدار کردند.

رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه در این جلسه با اشاره به وضعیت توسعه شهرستان سوادکوه گفت: تحقق نیافتن وعده‌های مختلف برای توسعه سوادکوه مورد انتقاد است.

رمضانعلی قاسمی با اشاره به مصوبات سفر هئیت دولت برای سوادکوه ادامه داد: اجرایی شدن مصوبات دولت در سوادکوه می‌توانست کمک بزرگی برای توسعه شهرستان باشد.

وی به راکد بودن طرح فاضلاب شهری در سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: در صورت اجرایی شدن این طرح شاهد توقف رانش زمین و رفع مشکلات زیست محیطی بودیم.

حجت‌الاسلام احمد محمودیان امام جمعه زیراب نیز در این دیدار خواستار تشکیل کمیته‌های تخصصی برای اجرایی شدن نظرات مقام معظم رهبری شد.

این مسئول با اشاره به اینکه وحدت و همدلی دست‌اندرکاران موجب عملی شدن توسعه و رفاه مردم را فراهم می‌آورد، عنوان کرد: کارگروه سیاسی اجتماعی برای اجرایی شدن خواسته‌های مقام معظم رهبری، کمیته‌های تخصصی تشکیل دهند.

امام جمعه زیراب مسئولیت‌پذیری را یکی از معارف اسلامی خواند و افزود: خداوند در قبال آنچه به بشر داده است سئوال خواهد کرد و ما باید برای مسئولیت‌هایی که پذیرفته‌ایم پاسخگو باشیم.

وی سخنان مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام را راهگشا توصیف کرد و متذکر شد: همه ما باید در تحقق فرامین رهبری اهتمام داشته باشیم.

محمودیان به احساس مسئولیت مردم در برابر انقلاب، امام و خون شهدا و مقام معظم رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: مردم برای اطاعت از رهبری در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب حضور دارند و همه بحران‌ها را با تبعیت از رهبری پشت سر گذاشته‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سرخكلايي 24 خرداد 1391
اقايان كارگروه بدنبال چه تفكري هستن اصلا كارگروه كاملا غير قانوني و جايگاهي در سيستم كشور و استان ندارد .

اقايان كار گروه به مدرك تحصلي و .... خودشان توجه كنند.

آقاي ح.ش كه عضوء كارگروه مي باشد كدوم شخص و اشخاصي در شهرستان ايشان را مورد قبول دارند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.